2009年12月18日 星期五

Waiting For (The Hindsight cover)


感冒還沒好。##ReadMore##

i know, the way to heaven still be some distance.
i believe some day we will reach there,
i'll be waiting for...
i'll be waiting for...
let's get them together...

how i wish you were here beside me, stay here with me...

2 則留言:

匿名 提到...

這真的超好用對不對?
彈唱不想給別人評語的時候我喜歡用這。
我喜歡你之前性的地獄cover,
為甚麼刪掉了? :(

匿名 提到...

我的網誌有放兩首彈奏但沒有唱,
因為是cover。
我聽過一些性的地獄cover啊我喜歡你的版本。