2011年3月9日 星期三

I Wish You Love ( Cover )


好餓。




I wish you bluebirds in the spring
To give your heart a song to sing
And then a kiss, but more than this
I wish you love

And in July a lemonade
To cool you in some leafy glade
I wish you health
But more than wealth
I wish you love

My breaking heart and I agree
That you and I could never be
So with my best
My very best
I set you free

I wish you shelter from the storm
A cozy fire to keep you warm
But most of all when snowflakes fall
I wish you love
But most of all when snowflakes fall
I wish you love


7 則留言:

阿雜 提到...

我想請問...
blog的歌可以重覆播放嗎
如果不能重覆播放...
那這首歌可以送給我嗎!!!
我其實是想問這個↑
不好意思打擾了...

Sanctimonious 提到...

give me your email !!!
謝謝你聽我唱歌。

阿雜 提到...

喔忘了留EMail
好甘脆喔
那...
可以送我七...九首嗎!!!
這樣有聽完一張專輯的感覺
喔對不起
一首就夠了

謝謝你唱歌。

阿雜 提到...

網址欄裡無法顯示EMail
那..
麻煩寄到這個信箱↓
llllombe@gmail.com

這是由
四個英個字母L
一個英文字母O
一個英文字母M
一個英文字母B
一個英文字母E
所組成的GMAIL信箱

對不起我很怕收不到
抱歉又打擾了...

Silvery 提到...

我也想要你唱的歌可以嗎?

Sanctimonious 提到...

S : 可以哦不過不在身邊大概要下個月了

Silvery 提到...

好的謝謝你